rolig dag vafan :)

skriver om måndagen nu.. för d gick typ inte igår :s
iaf..
skola först..
började m klassråd..
Carina: du vah inte på hemkunskapen i fredags,vart var du ?
jag: jadu.. xd
carina: skolk då alltså ?
jag: ehh.. typ..
HAHA så jävla ägd jag blev xd
So: jobbade lite bara..
tyska: -.- - fick nya glosor
mat: blodpudding/potatisbullar..
matte: hade vikarie..
livskunskap: höll på m mobbinggrejj
motion: gick te lidl o köpte chips x)
slut! :D
åkte hem.. sen gick jag,lisa o emelie ner på stan för o träffa PIERRE!? -.-
ah.. vi dumpade han sen xd lisa köpte smink o efter d skulle vi egentligen fika men vi
blev så sugna på pizza så vi åt d ist ^^ sen drog emelie o delade ut reklamen som vah kvar..
jag o lisa satt o pratade i typ en timme efter riktigt kul :) massa minnen som kom upp <3
sen gick vi in på ica o "värmde" oss egentligen skulle vi se om emil o elias vah på väg te bussen xd
o d vah dom ;p vi gick runt m dom en stund,han hade en energy drink i ryggan..
jag: ska du inte dricka den ?
elias: ne nu har jag annat o göra ;)
jag: ;)
sen stack dom te bussen o vi gick hem.. jag blev typ hyper.. jag gick o skrek på stan haha
käkade när jag kom hem o sen satte jag mej vid datan :)
hade inte kameran m mej o mobilen hade laddat ur så d blev tyvärr inga bilder ;/


Kommentarer
Postat av: falunssnygging

men....jag ville också vara med , ni verkade ha kul :D

2010-02-16 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0