riktigt lång promenad!

vaknade runt 9 o tvättade håret,sen skulle jag käka frukost ossåh skulle jag ta
medicinen... jag total vägrade! men efter 4 timmar så hade jag äntligen tagit den :)
då gick jag o engla över till emelie och stips dom lekte lite,gick väl sådär
dom kunde inte ligga still precis.Senare tog vi en lång promenad runt i skogen,sen kom vi
ut där vid dalatrafik x) o vi ramlande i snön miljoner ggr haha :p sen kom vi ut på nån väg
o vi visste inte vart vi vah elr nåt.. o precis då ringde stips matte o ville ha tbx honom o vi bah omg!
Sen kom hon och hämtade oss.. när hon väl hittade oss x) o nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra
leka lite m sminket kanske ? :)
/e




Kommentarer
Postat av: Emil

fett snygg bild på emelie

2010-02-05 @ 17:36:52
Postat av: emelie

fett ful bild på mig

2010-02-05 @ 19:41:26
Postat av: emmajaoo.blogg.se

nej,håller m emil ^^

2010-02-05 @ 21:32:24
Postat av: Emil

alla bilder på emelie är snygga!!

2010-02-06 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0