promenad med engla :)

 var nyss ute på en jättemysig promenad med engla.
Det var inte en enda människa där vi gick så engla fick gå lös,
riktigt duktig e/vah hon på d,hon höll sig nära mej hela tiden
vi sprang,busade o hade jättekul.
Annars idah har jag varit med elias en stund o vi bröt
hångel-förbudet x) haha :p men vad gör man inte för sin
älskling <3 ossåh tog jag min äckliga medicin,assåh jag dör
seriöst! Så jävla äcklig e den! Snart ska jag nog gå o sova (:
imon äre tänkt o hjälpa emelie m stipz o vara aktiv m engla,
hade tänkt träna henne lite,vi ska ju börja m agility o kanske gå
nån lydnadskurs i sommar ^^
ha d bra!
/e




Kommentarer
Postat av: emelie

mm , härligt :D

2010-02-04 @ 23:06:34
Postat av: emmajaoo.blogg.se

riktigt härligt ;)

2010-02-04 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0