också var d måndah..

ja.. så var de måndah.. på väg hem glömde vi trycka på stopp
så vi åkte ner te stan och där ifrån tog emelie bussen hem igen x)
men jag skulle ju träffa carro på stan.. så jag stannade. Mahahah så bäst vi e
gick typ runt och luktade på allt x) haha. Jag gick hem o käkade sen gick jag o emelie
ner till bion. Vi skulle se farsan, fan vah den ägde! så jävla bäst :p också vah d ju trevligt
sällskap man fick *host* .. o nu sitter jag här o mår illa som vanligt -.- målade nyss naglarna
svarta :) kalla mej emo eller vad du vill .. jag bryr mej ändå inte.. för jag gillar svarta
naglar . varken jag eller emelie pallar britsbragden så vi tar o stannar hemma (y
vi skulle ändå inte fått nån skjuts hem .. så de blir o vah hemma o chilla istället (y
ha d bra
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0