oaktiv och äntligen spotify

Äntligen har jag skaffat spotify,haha liite efter x) men iallafall..
jag har varit lite oaktiv dom senaste dagarna.. förlåt för de,ska försöka bättre mig
älskling ska till sälen imon o jag kommer sakna honom sjukt mycket! Men vi får hoppas
att han har kul iallafall.Igår var jag och emelie ner på stan o skulle träffa Pierre.. men
man fick värsta dissen .. också var det nån jävla kärring inne på ica som följde efter oss
o vi bah; vafan gör hon? sen helt plötsligt kom hon fram o sa till oss att gå ut ;s
vi åkte till ica och köpte chips igår också som jag sitter och tjockar mig på nu.
Idah äre tänkt o vara med carro,hon blir ju 17 idah! Stort grattis till henne,så hon ska få
sin present jag köpt till henne och så.. skriver mer under dagen
puss
/e

Kommentarer
Postat av: falunssnygging

som om

2010-02-28 @ 21:08:09
Postat av: emma

èmelie: vadå som om ?

2010-02-28 @ 21:19:27
URL: http://emmajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0