liten dikt..

hade rätt tråkigt igår så jag satte mej o ritade lite.Bilden vart
dock för ful för o lägga upp x) men jag kan skriva "dikten"
elr vad man nu säger, högst upp i vänstra hörnet står d " man kan inte vara "emo"!"
jag e bara så jävla trött på att alla går runt o kallar folk för emo.. vaddå emo!?
man kan fortfarande inte vara emo! Emo står för emotionell hardcore o d e en musikstil o
inget annat! Det har absolut inget med utseende o göra -.-
och ABSOLUT inte om skär sig.. då mår man bara dåligt. btw.. i högra hörnet skrev jag
en liten "dikt" elr vad man ska kalla d :p :

Såra aldrig en vän du vet aldrig om du får tillbaka henne.Tänk dig själv att bli sårad,
det gör faktiskt ont! Alla människor är lika mycket värda oavsett utseende eller åsikt...
Var rädd om dina vänner. <3

ska nog ta o fixa håret nu ;p o sen äre väl dax o gå ut till bussen -.-
skriver mer när jag kommit hem :) ha d bra!
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0