friluftsdag

åkte vid halv 10 precis innan ringde mohammed o sa att vi skulle hämta honom ist -.-
så d gjorde vi o sen drog vi direkt till runn :) o vi fick lov o åka ett varv..
haha xd jag o emelie typ dog efter halva x) vi mötte en "man" 7ggr innan vi hade
kommit runt haha.. o emelie fick ont i fötterna så hon tog mina skor o då kunde
jag äntligen åka normalt xd men tid tog d innan vi vah framme :o
2 timmar fan xd så jävla onödigt o ta m sig mat o shit.. man fick ju åka hem när man
inte ville åka mer.. så jag o emelie käkade hemma o kollade på en beck-film ^^
salladen vah äcklig så vi hällde ut den på ballkongen xD lol..
tror jag håller på o bli sjuk :/ igen! har lite ont i halsen o vah lite snuvig idah :/



Kommentarer
Postat av: Molly

tita in

2010-02-10 @ 18:00:02
URL: http://mollymoroney.webblogg.se/
Postat av: Emil

var hon trätt elr ramla hon xD?

2010-02-10 @ 20:00:31
Postat av: emmajaoo.blogg.se

både och tror jag ;p

2010-02-10 @ 20:40:51
Postat av: Emil

okejxD

2010-02-11 @ 14:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0