fotade med emelie

kom hem för en stund sen... jag o emelie var till ica och handlade för imon
( vi kollar film på svenskan.. så man får ta med godis ) jag köpte en cola med
vaniljsmak och ost-popcorn :)
badade när jag kom hem.. riktigt skönt att få av sminket och tvätta håret..
sminket ? tänker ni nog.. eller kanske inte.. men jag hade rätt mycket.. för jag och
emelie var ute och fotade lite.. så vi tyckte det skulle vara mycket roligare med lite udda
smink :) nu sitter vi och äter godis! Werthers's original haha. Godaste godiset vafan.
ska försöka lägga in bilderna.. min data laggar ihop då.. så det är inte säkert..
hoppas ni haft en kul dag :)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0