emma bloggar ;o

ja.. då har jag skaffat blogg också.. som alla andra -.-
får se hur länge jag e aktiv här xd hade en förut.. men tröttnade efter en vecka haha. Hoppas den
här håller längre ^^
btw.. idah vare skola,men jag gick hem efter maten pga av feber o ont i halsen
jag kanske till o m har halsfluss :s ! Hoppas verkligen inte d assåh :/
så d blir inge naturskola för mej imon :/ d hade säkert varit kul,som d låter
på alla andra :/ hoppas jag e frisk till på torsdag iaf för då har vi tyska prov -.-'
o man vill ju inte stanna kvar på kvarsittningen o göra d precis.. ossåh ska jag
ju träffa elias på torsdag o d vill man ju inte missa!
ska ta o vila ett tag nu så jag blir frisk fortare
puss :*
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0