catfight haha

skola då..
på motionen skulle vi ut o "gå" jag,natta,gulestan o emelie gick lite för oss
själva.. gulestan puttade ner emelie o snön hon blev blöt x) sen puttade alla ner gulestan
i snön fett sur blev hon då.. sen typ puttade gulestan o natta ner varann i snön o bråkade
massa.. sen babblade gulestan om nån conny xDD jag o emelie skrattade fan
ihjäl oss xD ah.. sen vare svenska fett m tråk :/ fick ont i huvudet.. antagligen för att
jag druckit för lite .. så vi gick te mellisen o köpte en dricka :) men d har inte blivit bättre
än :o o sist vare matte kunde knappt tänka.. hade så fucking ont i huvudet :/
sen tog vi bussen hem. elias hoppade på bussen eftersom att vi skulle vah idah :)
vi gjorde väl inte så mke vah ute lite bara.. men ändå äre alltid kul m honom :)<3
d finns fan inte ord för hur mke du betyder elias.. aldrig har jag älskat nån så mke
du e mitt liv du e min själ (L) du e den som får mej skratta o le hoppas d e vi
för alltid bby ;* <3


Kommentarer
Postat av: Gulestan

jaa inte fan vet jag vad hon heter conny eller fonny eller vad det nu var? :O



HAHHAH

2010-02-17 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0