9 februari

har inte skrivit på nårah dagar nu.. men som sagt så kan jag ju inte lägga in
bilderna jag ville! -.- lite kort om vad jag har gjort när jag inte bloggat:
söndag: jag o emelie åkte pulka i backen xd riktigt kul,vi hade engla lös också
hon sprang o lekte för sig själv :p
måndag: skola,jag gjorde matteprovet,rätt svårt men man får hoppas på d bästa
o tyska vah inställd :D slapp då göra provet som jag inte ens har tränat till xd
sen efter skolan åkte jag o emelie upp o simmade som vanligt :) gick jättebra! :)
400m på 10 min.När jag kom hem så.. åt jag o sen satte mej vid datan som vanligt haha xd
ossåh styrde vi varandras datorer jag,marcus,kevin o emelie via
http://www.teamviewer.com/sv/index.aspx jätte kul xd testa :)
ska dra nu tror jag hejdå.. vi får se när jag lyckas lägga in bilderna hah xd
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0