Best of 2010

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering, Men nu är Tim här iallfall :D
Vi blev tillsammans igår, lite coolt att det just är dagen före nyårsafton ^^
Vi har väl inte gjort så mycket. Varit inne mest ^^
Men ikväll kommer Lars & Casper ner hit och firar nyårsafton med oss.
Det blir att äta god mat och gå ut och kolla på raketer.
Sammanfattning av 2010:
2010 har varit ett både bra och dåligt år..
Jag har ju mått bättre än alla andra år.
Jag har träffat världens underbaraste människor. Jag träffade
ju både Carro,mudde, Tim och en massa annat folk. Är verkligen jätteglad över
att jag har fått lära känna er! Kärleken har varit rätt okej. Ioförsig så var jag helt
förkrossad efter mudde, men jag har börjat stå på fötter igen nu när jag har
träffat Tim! Och jag hoppas verkligen att 2011 blir ännu bättre än 2010.
bilder:
Jag har träffat carro!
Jag har varit på Tokio hotel-konsert
Den här bilden väcker så otroligt många minnen från 2010.
Jag har alltså varit tillsammans med Mudde. Vi "rymde" hemifrån, alltså vi tältade utan lov.
Vi hade en veckas utegångsförbud efter det...
dåvarande killarna (mudde och carros kille, lenny) var här två veckor i juli.
Vi hade så sjukt kul!
Jag har varit två veckor hos pappa som vanligt, Vi åkte ju ner till Göteborg och gick på
liseberg och hälsade på släkt.
Jag har fyllt 14 och firat det med Lenny,carro & mudde som även gjorde den där fina
tårtan till mig ;)
Jag har firat den bästa valborg på länge! Med carro och emelie.
Jag har också haft sjukt många roliga stunder med massa kompisar. Som den här.
Jag och Carro var ju hos pappa en helg. Vi träffade Kensa/Wibbe och ja, den där helgen
glömmer man verkligen inte i första taget, eller hur carro? ;)
Gott nytt år!
puss
/e

Kommentarer
Postat av: Carro

AWWH ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MKT GUMMAN SÅ DET FINNS INTE <3

2010-12-31 @ 17:05:40
URL: http://carolinehanslofwa.blogg.se/
Postat av: Carro

dU ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR <3

2010-12-31 @ 17:06:58
URL: http://carolinehanslofwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0