Mellandagsrea..

Hej
varit lite osocial idag ^^
fixade mig vid halv 11 och när jag var klar skulle jag möta Sophie på stan!
Vi skulle till Blge,Kupolen :)
Där hittade jag..
Den här jättefina hood-tröjan från Carlings, 200;- mellandagsrea you know ;)
Hårspännen, Glitter, 39,90 ;-
Dödskallering, Glitter, 89,50;-
Direkt när jag kom hem så kom Carro hit för att hon ville ha håret färgat.
Klart man ställer upp.. Så nu är jag helt slut! Jätte trött och ont i benen ^^
men tröstar mig med mina nya tröja jag köpt..
Gick ju upp halv 8 idag som vanligt. Så det blir nog en rätt tidig kväll iallafall.
Men är rätt glad.. det är nästan 110% säkert att min saknade Tim kommer hit
på nyårsafton! :D
Det ska verkligen bli jättekul!!
Puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0