Jag är bättre än alla ni andra

hej alla!
Jag vet att min blogg är bäst. Och att alla är så jävla nyfikna.
Men vet ni vad? jag skiter i vad alla säger/komenterar. Jag skriver vad jag vill.
Sen är  det ju erat val att läsa det. Jag tänker fan inte tönta mig med blogg-lösen..
Förlåt för orden. Blir bara så jävla arg.
Jag hatar kvällar. Dom suger. Det är alltid då man får alla tankar.
Jag orkar inte gå runt och vara ledsen. Men det är så svårt att hålla
tillbaka tårarna när man mår så pass dåligt som jag.
Iallfall så fick jag G på so-provet. Jättebra ju!
Känner mig riktigt jävla stolt som i huvudtaget orkar gå till skolan.
Så jävla bäst jag är.
Älskar er <3
puss
/e

Kommentarer
Postat av: nathalie<3

vaddå orkar till skolan över huvudtaget?? HÄNT?!

2010-12-09 @ 17:58:25
Postat av: emma

nathalie: vi kan ta de i skolan..

2010-12-09 @ 22:20:59
URL: http://emmajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0