God jul!

Hej på er!

förlåt för att jag aldrig skrev nåt igår. Var ju hos pappa och hade typ inte tid med datorn..
Vi åt iallafall julmat,julgodis,tittade på kalle 6 öppnade julklappar som alla andra :)
jag vart nöjd över julklapparna iallafall. jag fick:

En mössa, och på den stod det "don't even ask"
en tröja
två par leggings
två par vantar
en kajal
högtalare till mobilen
nagelaccesoarer.
Sen tror jag inte jag har glömt nåt. lägger upp bild på allting när jag kommer hem.
Hoppas ni har haft en bra julafton iallfall :)
Har haft små underbara pratstunder med Tim också. Oh my god! säger jag bara.
jättemysigt ^^
ska åka iväg nu......
puss
/e

Kommentarer
Postat av: Tim-Robin

Jag hade det såååå mysigt ^_^ <333

God Jul (a' <333

2010-12-25 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0