Dålig uppdatering..

hej bloggen!
Förlåt för dålig uppdatering. Men igår träffade jag Carro.
Vi gick på stan bara, också. Skolan gick hyfsat. Förutom att jag var
jättetrött. Vi slutade 4, och jag var riktigt död efter det haha. Även fast vi inte fick
äta de vi bakade på hemkunskapen så "smakade" vi "lite" jag och gulle ;)
Till idag då.
Varit med Carro en stund. Jag kom hem för en stund sen. Och just nu sitter
jag och pratar med Marcus på skype ^^
Senare ska jag försöka pallra mig iväg till Willys och hämta min kamera-laddare
som muddes mamma äntligen skickat. Morgondagen blir rolig.. Ska försöka berätta
mera om den lite senare. Tänkte gå ut och fota lite också, om jag orkar hehe ;p
vi hörs!
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0