jag önskar allt var bra.

bara jag kunde kontrollera mina känslor.. då hade allt varit lättare.
bara allt var som det var.. då hade det varit bra.
bara inget hade förändrats så hade jag levt i en dröm.. men jag vaknar snart.
Men det vill jag inte! snälla stanna kvar.. jag tror jag vet vad som håller på och hända,
men SNÄLLA låt det inte ske :'( jag ber dig! Eller så kanske det är meningen?..
jag önskar det var du och jag.. utan alla jävla problem hela tiden.. varför
ska allt vara så svårt. Jag lovar, ALLT är emot mig.. varför jag?
varför förstår ingen mig? varför finns det ingen som finns där för mig?
varför finns det ingen jag kan prata med? Jag vill bara leva kvar i min sagovärld
utan en massa problem..  bara du ville,så kunde vi kämpa tillsammans..
men det verkar tydligen omöjligt.. ._.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0