27/8-10

hej! :)

under helgen har jag varit riktigt off här ._.
förlåt! ;/
men iallafall så har de varit en toppen helg, en helg jag aldrig glömmer.
allt har varit så jävla underbart!
mattias,mudde,älskling what ever, jag älskar dig mest de vet du!
du är den jag verkligen aldrig lämnar <3
carro,du är min bästa vän, de finns inget som kan sära på oss <3
och lenny.. du är näst intill en bror åt mig! :)
jag älskar er,tack,tack! för presenten den var underbar!
Fick ett par rosa hello kitty-hörlurar.Men nu har dom åkt hem :(
finnns en enorm saknad,men vi ses ju snart igen! Sen vart de jag och
carro igen, :) här kommer lite bilder :P

den fina tårtan jag fick (a)

pizza (a)
puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0