liten kaka.. eller kanske dikt x)

jag och emelie har kommit på världens bästa sak! Vi ska börja tvätta bilar,o då tjänar
man ju pengar,så smarta vi e ;) en viss person ville att jag skulle fortsätta blogga,kul att
nån gillar de jag skriver (a) så jag gör väl det.Under dom här dagarna har det hänt både bra och dåliga saker.
det dåliga är :att det fortfarande finns lite snö kvar,att jag inte har nårah pengar och ...........
de bra är: de är sol :D,de är varmt :),jag och emelie har kommit på bästa saken för o samla pengar ;)
dagens diss: största på länge :( break up with my boyfriend :'( de kan vah en anledning att jag inte är så
glad .. :(
dagens hiss: de är inte alls mycket snö kvar ute,och solen lyser ^^
en liten dikt till en väldigt speciell person ..

Jag trodde det skulle vara vi för alltid ,men nu är det slut.
Hoppas det blir vi igen och att det är vi livet ut,du är mitt allt <3
även om jag inte tror så mycket på de :'( så får man hoppas
på det bästa,du kommer alltid finns i mitt hjärta,önskade jag hade
dig här :( <3

puss
/e

Kommentarer
Postat av: emelie uglem

stackare...d löser sig "/

man måste kunna släppa killar ibland...men jag vet ju att du gillar han "GANSKA" mkt ! du snacka om han hela tiden o så fort d kommer en cross elr nått du bah nu skulle elias ha varit här....jag vet hur d känns för jag gillade emil förut när han inte gillade mig.."/ men d går bra gumman ska du se :)(L) älskar deeeeej mest gumman , vet inte vart jag skulle ta vägen om nt du fanns (L) <3

2010-04-21 @ 22:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0