jag skiter i de här nu!

nu ger jag upp! Orkar inte kämpa längre,när man mår dåligt är
de ända man får höra "du måste kämpa" "ge inte upp" "jag finns" vadå finns?
de ända ni säger är att jag måste kämpa,de mår man väl fan inte bättre av?
de är inte så lätt att kämpa när alla är på en o man älskar fel person.
SNÄLLA,är det nån som verkligen finns för mig o inte bara säger att jag ska kämpa
osv.. behöver verkligen det,jag mår inte alls bra nu :(
jag skiter i det här snart! jag trodde allt skulle blir bra,men jag har vafan
väntat flera månader men allt står kvar på samma ställe,inget har blivit bättre
vad är meningen med det här!? :'/
pussen ..
/e

Kommentarer
Postat av: patriciaa

jag finns! jag bryr mig om dig!

visst, jag är inte den bästa att prata med, för jag vet inte vad jag ska skriva, eftersom jag oxå inte mår så bra..

du & jag ska klara de här tillsammans, jag älskar dig <3

2010-04-25 @ 10:56:33
Postat av: emma

du är den bästa att prata med!

vi klarar det tsm gmn <3

jag älskar dig! <33

2010-04-25 @ 16:45:16
URL: http://emmajaoo.blogg.se/
Postat av: emelie uglem

jag FINNS för dej

2010-04-30 @ 11:22:54
Postat av: Ditt kuk huved ingen bryr sig om dig okej?

FUL INGEN BRYR SIG OM DIG OKEJ DU ÄR SKIT FUL SOM ETT SVIN ELLER FULARE ENDÅ // JOHAN!!!!!!!!!!

2010-05-01 @ 23:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0